sreda, 25. januar 2012

Izziv #47 - (Pergamentno) Prosojno

Nov izziv je že tu!! 14 dni mine kot bi mignil in tokrat je temo izziva izbrala Simona (BojaMoja).

"PERGAMENTNO PROSOJNO"

Simona dodaja: zaželjeno je, da uporabite pavs papir in ga nekako vkomponirate v izdelek ali pa uporabite na svojem izdelku nekaj, kar bo prosojno (prosojni trakci, prosojno blago, acetatna folija, prosojna skrčljiva folija, ....), konec koncev tudi čipka proseva :) 


Opozorilo: Na izziv ne smete prijaviti “starih” izdelkov! Kar pomeni, da le-ta ne sme biti še nikjer javno objavljen (blog, forum, itd.) pred samo objavo izziva. V primeru, da kršite to pravilo, si pridružujemo pravico, da vaš izdelek odstranimo iz kroga sodelujočih!

Ne pozabite tudi, da lahko na en izziv prijavite največ TRI izdelke!

Čas za prijavo na izziv se izteče v torek, 24. januarja 2012, ob 23.59!

Nagrada, ki jo prejme zmagovalka: 



Podarja jo Simona (BojaMoja).

Tukaj pa so že izdelki ustvarjalnega tima:

3 komentarji:

  1. Sve su mi divne, prekrasne! Sve pohvale autoricama!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. UUUff, Simona, tole je pa bilo dela. Čudovita voščilnica. Sama sem poskusila ampak mi ni šlo. Očitno sem nekaj delala narobe :-( Pravijo, da vaja dela mojstra. Bomo videli.
    Tudi ostali izdelki so čudoviti. Vedno znova sem presenečena, kaj vse ustvarjate.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako sem vesela, da sem odkrila craftalnico, ne morem verjeti kako je mogoče narediti tako lepe izdelke, na toliko različnih načinov!

    OdgovoriIzbriši